- gdy czas działa na naszą niekorzyść i należy sprzedać nieruchomość
bez zwłoki,
- gdy występuje potrzeba szybkiego odmrożenia i alokowania środków na
inne cele,
- gdy z powodów prawnych, technicznych, finansowych lub życiowych
nieruchomość postrzegana jest przez właścicieli jako problem,
- gdy „zrobiliśmy wszystko” i pomimo usilnych starań własnych oraz przy wsparciu biur
nieruchomości, znajomych, reklamy i pośredników w zakresie poszukiwania nabywcy
nasza nieruchomość nie wzbudza pożądanego zainteresowania kupujących.
- zgłoszenie nieruchomości do ALESKUP,
- przekazanie przez właściciela lub pełnomocnika danych nieruchomości,
- analiza wartości przez zespół ALESKUP,
- przekazanie zainteresowanemu orientacyjnej ceny przy której można podjąć dalsze kroki,
- po akceptacji orientacyjnej ceny spotkanie na nieruchomości, oględziny, audyt stanu technicznego i prawnego,
- złożenie zainteresowanemu przez ALESKUP ostatecznych warunków sprzedaży,
- akceptacja warunków przez strony poprzez zawarcie przedwstępnej notarialnej umowy z wypłatą zadatku,
- czas na ew. uregulowanie… zobowiązań, dostarczenie oryginałów aktualnych dokumentów potwierdzających stan prawny nieruchomości,
- notarialna umowa sprzedaży wraz z zapłatą pozostałej części ceny
sprzedaży,
- wypłata wynagrodzenia za usługi ALESKUP przez zainteresowanego.
- nieruchomości komercyjne – obszar całej Polski,
- segment nieruchomości DUŻYCH oraz VIP – teren Górnego Śląska oraz
Krakowa,
- dla segmentu POPULARNEGO – centra śląskich miast oraz ich okolice, w
szczególności, obszar Metropolis: Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Tarnowskie Góry, Tychy, Zabrze, Sosnowiec, Będzin, Mysłowice, Czeladź, Jaworzno.
- osoby prywatne,
- firmy,
- spółdzielnie i zarządcy,
- deweloperzy,
- komornicy i likwidatorzy majątków,
- firmy windykacyjne,
- banki oraz pożyczkodawcy,
- instytucje.
- mieszkania i apartamenty,
- domy i wille,
- działki i tereny,
- lokale użytkowe,
- obiekty i nieruchomości komercyjne.
- z obciążoną hipoteką,
- do remontu,
- do rozbiórki,
- udziały w nieruchomości,
- z lokatorami.
Ocena wartości nieruchomości dokonywana jest bezpłatnie przez zespół serwisu ALESKUP, w oparciu o wskaźniki rynkowe oraz uzależniona jest od stopnia trudności transakcji, stanu prawnego, lokalizacji, rodzaju i stanu technicznego nieruchomości, funkcji, dostępności mediów/uzbrojenia, kosztów utrzymania.
- dla nieruchomości mieszkaniowych z segmentu POPULARNE (mieszkań do 70 m2, domów o powierzchni do 250 m2 i działek budowlanych do 1300 m2), informacja o cenie przekazywana jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących nieruchomość,
- dla większych nieruchomości mieszkaniowych oraz ekskluzywnych (duże mieszkaniowe lub VIP) w ciągu 3-7 dni roboczych od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących nieruchomość,
- dla nieruchomości KOMERCYJNYCH oraz lokali użytkowych w ciągu 5-10 dni roboczych od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących nieruchomość,
- dla niejednorodnego pakietu/portfela nieruchomości 10-14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących portfel.
- dla segmentu POPULARNE można założyć rynkową cenę sprzedaży, pomniejszoną o dyskonto min. 20-30%, czyli można otrzymać około 70-80% ceny nieruchomości,
- dla segmentu DUŻCH lub VIP można założyć rynkową cenę sprzedaży, pomniejszoną o dyskonto min. 30%, czyli można otrzymać około 70% ceny nieruchomości,
- dla segmentu nieruchomości KOMERCYJNYCH generujacych przychody z czynszów można założyć rynkową cenę sprzedaży z max. ceną równą 10-letniej stopie zwrotu z inwestycji,
- dla pozostałych nieruchomości KOMERCYJNYCH można założyć rynkową cenę sprzedaży, pomniejszoną o dyskonto min. 30%, czyli można otrzymać około 70% ceny nieruchomości,
- dla pakietów/portfeli nieruchomości cena ustalana jest indywidulanie.
- osoby indywidualne posiadające nadwyżki gotówki,
- poszukujący alternatywy dla lokat bankowych i obligacji,
- firmy poszukujące atrakcyjnej i bezpiecznej formy inwestycji,
- inwestorzy i prywatne fundusze nieruchomościowe.
Jeśli sam inwestujesz, jesteś tropicielem „wielkich stóp” lub
planujesz inwestować w małe lub duże nieruchomości? Wypełnij
formularz zgłoszenia lub zadzwoń [513.121.464]
Przebieg i bezpieczeństwo transakcji gwarantowane są przez doświadczony zespół działający w branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz kredytów hipotecznych. Konsultanci posiadają wymagane prawem uprawnienia licencyjne oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Program ALESKUP to jedno z autorskich rozwiązań firmy ALEDOM z siedzibą na Śląsku. Firma ALEDOM działa od 2003 roku, posiada swoje biura w Katowicach i Rudzie Śląskiej. Zarządzający oraz konsultanci programu czuwają nad jego sprawnym przebiegiem, zapewniają dyskrecję i zachowanie poufności.
Istnieje możliwość sprzedaży pakietu/portfela nieruchomości.
Dla segmentu nieruchomości popularnych wypłata gotówki w formie zadatku następuje w ciągu kilku dni, pozostała część ceny sprzedaży wypłacana jest po skompletowaniu i aktualizacji dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia aktu notarialnego.
Dla pozostałych nieruchomości termin ustalany jest indywidualnie. Czym nieruchomość jest lepiej przygotowana do sprzedaży od strony formalnej tym szybciej następuje finał u notariusza oraz wypłata ustalonej ceny. Cena wypłacana jest gotówką lub w formie przelewu.
Wystarczy ustalić wielkość miesięcznej stawki czynszu, pozostałe warunki wynajmu oraz potwierdzić ustalenia stosowną umową z nowym właścicielem – w zamian za czynsz można dalej w niej mieszkać i/lub prowadzić w niej działalność.
dla mieszkań:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, piętro, rok budowy budynku, powierzchnia mieszkania, piwnica/balkon, forma własności, zakres i termin ostatniego remontu, informacje o zadłużeniu, zdjęcia wew., bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla domów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, rok budowy domu, powierzchnia użytkowa domu, powierzchnia działki, forma własności, informacje o stanie technicznym budynku w tym o ewentualnych remontach, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz, informacje o zadłużeniu, bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla działek i terenów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działki, forma własności, funkcja w MPZP (mieszkaniowa, komercyjna, przemysłowa, rola), dostępność mediów, mapka ewidencyjna, informacje o zadłużeniu, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla lokali użytkowych:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary, forma własności, rodzaj lokalu, witryna, informacje o stanie technicznym, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz wraz z sąsiedztwem, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, lokal wynajmowany jeśli tak to za jaką mies. stawkę czynszu netto, proponowana cena zbycia, kontakt i numer tel., uwagi,
dla obiektów i kompleksów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działek i budynków, forma własności, funkcja obiektów, dostępność mediów, mapka ewidencyjna z zagospodarowaniem, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz oraz otoczenie, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, obiekt wynajmowany jeśli tak to jakie generuje mies. przepływy netto, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla pakietów / portfeli nieruchomości:
wymienić wszystkie rodzaje nieruchomości wchodzące w skład pakietu wg. parametrów opisanych wyżej.
- ocena wartości i oględziny są bezpłatne,
- nie trzeba posiadać własnej gotówki w momencie sprzedaży nieruchomości,
- koszty przygotowania, aktualizacji oryginałów dokumentów,
regulacja ew. zobowiązań finansowych lub innych problemów życiowych
zainteresowanego realizowane są z uprzednio otrzymanego zadatku,
- koszty transakcji – notariusz, urząd skarbowy,
wpisy i wykreślenia z KW oraz inne opłaty wymagane
prawem – występują po stronie nabywcy/inwestora,
- prowizja agencyjna w wysokości 3,66% wartości ceny płatna po
uzyskaniu przez zainteresowanego zadatku lub całości ustalonej ceny
sprzedaży.
Zasady skupu (FAQ)
Kiedy korzystać z opcji szybkiej sprzedaży nieruchomości za gotówkę?
bez zwłoki,
inne cele,
nieruchomość postrzegana jest przez właścicieli jako problem,
nieruchomości, znajomych, reklamy i pośredników w zakresie poszukiwania nabywcy
nasza nieruchomość nie wzbudza pożądanego zainteresowania kupujących.
Przebieg programu kupna za gotówkę:
sprzedaży,
Jaki obszar objęty jest programem ALESKUP?
Krakowa,
szczególności, obszar Metropolis: Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Tarnowskie Góry, Tychy, Zabrze, Sosnowiec, Będzin, Mysłowice, Czeladź, Jaworzno.
Kto korzysta z usług ALESKUP?
Jakiego rodzaju nieruchomości objęte są programem ALESKUP?
Jakie rodzaje „trudności” akceptowane są przy odkupie za gotówkę?
Kto i w oparciu o jakie parametry ocenia nieruchomość?
Ocena wartości nieruchomości dokonywana jest bezpłatnie przez zespół serwisu ALESKUP, w oparciu o wskaźniki rynkowe oraz uzależniona jest od stopnia trudności transakcji, stanu prawnego, lokalizacji, rodzaju i stanu technicznego nieruchomości, funkcji, dostępności mediów/uzbrojenia, kosztów utrzymania.
W jakim czasie można uzyskać informacje o cenie?
Na jaką cenę można liczyć?
Kto kupuje za gotówkę w programie ALESKUP?
Jeśli sam inwestujesz, jesteś tropicielem „wielkich stóp” lub
planujesz inwestować w małe lub duże nieruchomości? Wypełnij
formularz zgłoszenia lub zadzwoń [513.121.464]
Kto daje gwarancje, zapewnia poufność i bezpieczeństwo w ALESKUP?
Przebieg i bezpieczeństwo transakcji gwarantowane są przez doświadczony zespół działający w branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz kredytów hipotecznych. Konsultanci posiadają wymagane prawem uprawnienia licencyjne oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Program ALESKUP to jedno z autorskich rozwiązań firmy ALEDOM z siedzibą na Śląsku. Firma ALEDOM działa od 2003 roku, posiada swoje biura w Katowicach i Rudzie Śląskiej. Zarządzający oraz konsultanci programu czuwają nad jego sprawnym przebiegiem, zapewniają dyskrecję i zachowanie poufności.
Czy jest możliwość sprzedaży wielu nieruchomości jednocześnie?
Istnieje możliwość sprzedaży pakietu/portfela nieruchomości.
Terminy odkupu nieruchomości i wypłaty gotówki:
Dla segmentu nieruchomości popularnych wypłata gotówki w formie zadatku następuje w ciągu kilku dni, pozostała część ceny sprzedaży wypłacana jest po skompletowaniu i aktualizacji dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia aktu notarialnego.
Dla pozostałych nieruchomości termin ustalany jest indywidualnie. Czym nieruchomość jest lepiej przygotowana do sprzedaży od strony formalnej tym szybciej następuje finał u notariusza oraz wypłata ustalonej ceny. Cena wypłacana jest gotówką lub w formie przelewu.
Czy po sprzedaży własnej nieruchomości można dalej w niej mieszkać lub prowadzić działalność?
Wystarczy ustalić wielkość miesięcznej stawki czynszu, pozostałe warunki wynajmu oraz potwierdzić ustalenia stosowną umową z nowym właścicielem – w zamian za czynsz można dalej w niej mieszkać i/lub prowadzić w niej działalność.
Jakie dane o nieruchomości podać, by uzyskać informacje o cenie?
dla mieszkań:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, piętro, rok budowy budynku, powierzchnia mieszkania, piwnica/balkon, forma własności, zakres i termin ostatniego remontu, informacje o zadłużeniu, zdjęcia wew., bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla domów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, rok budowy domu, powierzchnia użytkowa domu, powierzchnia działki, forma własności, informacje o stanie technicznym budynku w tym o ewentualnych remontach, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz, informacje o zadłużeniu, bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla działek i terenów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działki, forma własności, funkcja w MPZP (mieszkaniowa, komercyjna, przemysłowa, rola), dostępność mediów, mapka ewidencyjna, informacje o zadłużeniu, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla lokali użytkowych:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary, forma własności, rodzaj lokalu, witryna, informacje o stanie technicznym, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz wraz z sąsiedztwem, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, lokal wynajmowany jeśli tak to za jaką mies. stawkę czynszu netto, proponowana cena zbycia, kontakt i numer tel., uwagi,
dla obiektów i kompleksów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działek i budynków, forma własności, funkcja obiektów, dostępność mediów, mapka ewidencyjna z zagospodarowaniem, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz oraz otoczenie, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, obiekt wynajmowany jeśli tak to jakie generuje mies. przepływy netto, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
dla pakietów / portfeli nieruchomości:
wymienić wszystkie rodzaje nieruchomości wchodzące w skład pakietu wg. parametrów opisanych wyżej.
Ile kosztują usługi ALESKUP?
regulacja ew. zobowiązań finansowych lub innych problemów życiowych
zainteresowanego realizowane są z uprzednio otrzymanego zadatku,
wpisy i wykreślenia z KW oraz inne opłaty wymagane
prawem – występują po stronie nabywcy/inwestora,
uzyskaniu przez zainteresowanego zadatku lub całości ustalonej ceny
sprzedaży.