Skup budynków

By luk | Styczeń 25, 2011

Masz  potrzebę  szybkiego  uzyskania  dostępu do gotówki?
Uwolnij ją… i skup się na czymś innym!

Skup biurowców, kamienic, budynków zadłużonych, do remontu, z problemami. Zakup biurowca, kamienicy, budynku za gotówkę kierowany jest do osób prywatnych i firm. Gwarancja bezpieczeństwa i szybkiego terminu uzyskania gotówki, pełna dyskrecja i zachowanie poufności.
Więcej  w  dziale  Zasady  skupu  nieruchomości  za gotówkę

Pamiętaj – skup  nieruchomości  kierowany  jest  dla  tych,  którzy nie posiadają czasu, gdzie trzeba działać natychmiast i nie można zwlekać!
W sytuacji kiedy możesz poczekać… wybierz doradztwo oraz pośrednictwo nieruchomości.

Sprawdź możliwości na www.aledom.com.

Pola oznaczone * są wymagane

Imię*

Nazwisko

Firma

E-mail*

Telefon*

Temat
 skup budynków, kamienic, biurowców za gotówkę pośrednictwo oraz skup budynku, kamienicy, biurowca za gotówkę

Rodzaj praw do budynku, kamienicy, biurowca
 własność użytkowanie wieczyste gruntu udział %

Adres

Województwo

Miejscowość

Dzielnica

Ulica

Rodzaj budynku
 Pawilon Kamienica Biurowiec Budynek wielofunkcyjny

Powierzchnia łączna nieruchomości
m2

Powierzchnia przynależnego gruntu
m2

Ilość kondygnacji w budynku

Twoja wiadomość

Załączniki


Przepisz kod z poniższego obrazka:
captcha

Zasady skupu (FAQ)

By luk | Grudzień 6, 2010


Kiedy korzystać z opcji szybkiej sprzedaży nieruchomości za gotówkę?

  • gdy czas działa na naszą niekorzyść i należy sprzedać nieruchomość
    bez zwłoki,
  • gdy występuje potrzeba szybkiego odmrożenia i alokowania środków na
    inne cele,
  • gdy z powodów prawnych, technicznych, finansowych lub życiowych
    nieruchomość postrzegana jest przez właścicieli jako problem,
  • gdy „zrobiliśmy wszystko” i pomimo usilnych starań własnych oraz przy wsparciu biur
    nieruchomości, znajomych, reklamy i pośredników w zakresie poszukiwania nabywcy
    nasza nieruchomość nie wzbudza pożądanego zainteresowania kupujących.


Przebieg programu kupna za gotówkę:

  1. zgłoszenie nieruchomości do ALESKUP,
  2. przekazanie przez właściciela lub pełnomocnika danych nieruchomości,
  3. analiza wartości przez zespół ALESKUP,
  4. przekazanie zainteresowanemu orientacyjnej ceny przy której można podjąć dalsze kroki,
  5. po akceptacji orientacyjnej ceny spotkanie na nieruchomości, oględziny, audyt stanu technicznego i prawnego,
  6. złożenie zainteresowanemu przez ALESKUP ostatecznych warunków sprzedaży,
  7. akceptacja warunków przez strony poprzez zawarcie przedwstępnej notarialnej umowy z wypłatą zadatku,
  8. czas na ew. uregulowanie… zobowiązań, dostarczenie oryginałów aktualnych dokumentów potwierdzających stan prawny nieruchomości,
  9. notarialna umowa sprzedaży wraz z zapłatą pozostałej części ceny
    sprzedaży,
  10. wypłata wynagrodzenia za usługi ALESKUP przez zainteresowanego.


Jaki obszar objęty jest programem ALESKUP?

  • nieruchomości komercyjne – obszar całej Polski,
  • segment nieruchomości DUŻYCH oraz VIP – teren Górnego Śląska oraz
    Krakowa,
  • dla segmentu POPULARNEGO – centra śląskich miast oraz ich okolice, w
    szczególności, obszar Metropolis: Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Tarnowskie Góry, Tychy, Zabrze, Sosnowiec, Będzin, Mysłowice, Czeladź, Jaworzno.


Kto korzysta z usług ALESKUP?

  • osoby prywatne,
  • firmy,
  • spółdzielnie i zarządcy,
  • deweloperzy,
  • komornicy i likwidatorzy majątków,
  • firmy windykacyjne,
  • banki oraz pożyczkodawcy,
  • instytucje.


Jakiego rodzaju nieruchomości objęte są programem ALESKUP?

  • mieszkania i apartamenty,
  • domy i wille,
  • działki i tereny,
  • lokale użytkowe,
  • obiekty i nieruchomości komercyjne.


Jakie rodzaje „trudności” akceptowane są przy odkupie za gotówkę?

  • z obciążoną hipoteką,
  • do remontu,
  • do rozbiórki,
  • udziały w nieruchomości,
  • z lokatorami.


Kto i w oparciu o jakie parametry ocenia nieruchomość?

Ocena wartości nieruchomości dokonywana jest bezpłatnie przez zespół serwisu ALESKUP, w oparciu o wskaźniki rynkowe oraz uzależniona jest od stopnia trudności transakcji, stanu prawnego, lokalizacji, rodzaju i stanu technicznego nieruchomości, funkcji, dostępności mediów/uzbrojenia, kosztów utrzymania.

W jakim czasie można uzyskać informacje o cenie?

  • dla nieruchomości mieszkaniowych z segmentu POPULARNE (mieszkań do 70 m2, domów o powierzchni do 250 m2 i działek budowlanych do 1300 m2), informacja o cenie przekazywana jest w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących nieruchomość,
  • dla większych nieruchomości mieszkaniowych oraz ekskluzywnych (duże mieszkaniowe lub VIP) w ciągu 3-7 dni roboczych od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących nieruchomość,
  • dla nieruchomości KOMERCYJNYCH oraz lokali użytkowych w ciągu 5-10 dni roboczych od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących nieruchomość,
  • dla niejednorodnego pakietu/portfela nieruchomości 10-14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez ALESKUP kompletu danych opisujących portfel.


Na jaką cenę można liczyć?

  • dla segmentu POPULARNE można założyć rynkową cenę sprzedaży, pomniejszoną o dyskonto min. 20-30%, czyli można otrzymać około 70-80% ceny nieruchomości,
  • dla segmentu DUŻCH lub VIP można założyć rynkową cenę sprzedaży, pomniejszoną o dyskonto min. 30%, czyli można otrzymać około 70% ceny nieruchomości,
  • dla segmentu nieruchomości KOMERCYJNYCH generujacych przychody z czynszów można założyć rynkową cenę sprzedaży z max. ceną równą 10-letniej stopie zwrotu z inwestycji,
  • dla pozostałych nieruchomości KOMERCYJNYCH można założyć rynkową cenę sprzedaży, pomniejszoną o dyskonto min. 30%, czyli można otrzymać około 70% ceny nieruchomości,
  • dla pakietów/portfeli nieruchomości cena ustalana jest indywidulanie.


Kto kupuje za gotówkę w programie ALESKUP?

  • osoby indywidualne posiadające nadwyżki gotówki,
  • poszukujący alternatywy dla lokat bankowych i obligacji,
  • firmy poszukujące atrakcyjnej i bezpiecznej formy inwestycji,
  • inwestorzy i prywatne fundusze nieruchomościowe.

Jeśli sam inwestujesz, jesteś tropicielem „wielkich stóp” lub
planujesz inwestować w małe lub duże nieruchomości? Wypełnij
formularz zgłoszenia lub zadzwoń [513.121.464]

Kto daje gwarancje, zapewnia poufność i bezpieczeństwo w ALESKUP?

Przebieg i bezpieczeństwo transakcji gwarantowane są przez doświadczony zespół działający w branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz kredytów hipotecznych. Konsultanci posiadają wymagane prawem uprawnienia licencyjne oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Program ALESKUP to jedno z  autorskich rozwiązań firmy ALEDOM z siedzibą na Śląsku. Firma ALEDOM działa od 2003 roku, posiada swoje biura w Katowicach i Rudzie Śląskiej. Zarządzający oraz konsultanci programu czuwają nad jego sprawnym przebiegiem, zapewniają dyskrecję i zachowanie poufności.

Czy jest możliwość sprzedaży wielu nieruchomości jednocześnie?

Istnieje możliwość sprzedaży pakietu/portfela nieruchomości.

Terminy odkupu nieruchomości i wypłaty gotówki:

Dla segmentu nieruchomości popularnych wypłata gotówki w formie zadatku następuje w ciągu kilku dni, pozostała część ceny sprzedaży wypłacana jest po skompletowaniu i aktualizacji dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia aktu notarialnego.

Dla pozostałych nieruchomości termin ustalany jest indywidualnie. Czym nieruchomość jest lepiej przygotowana do sprzedaży od strony formalnej tym szybciej następuje finał u notariusza oraz wypłata ustalonej ceny. Cena wypłacana jest gotówką lub w formie przelewu.

Czy po sprzedaży własnej nieruchomości można dalej w niej mieszkać lub prowadzić działalność?

Wystarczy ustalić wielkość miesięcznej stawki czynszu, pozostałe warunki wynajmu oraz potwierdzić ustalenia stosowną umową z nowym właścicielem – w zamian za czynsz można dalej w niej mieszkać i/lub prowadzić w niej działalność.

Jakie dane o nieruchomości podać, by uzyskać informacje o cenie?

dla mieszkań:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, piętro, rok budowy budynku, powierzchnia mieszkania, piwnica/balkon, forma własności, zakres i termin ostatniego remontu, informacje o zadłużeniu, zdjęcia wew., bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,

dla domów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, rok budowy domu, powierzchnia użytkowa domu, powierzchnia działki, forma własności, informacje o stanie technicznym budynku w tym o ewentualnych remontach, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz, informacje o zadłużeniu, bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,

dla działek i terenów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działki, forma własności, funkcja w MPZP (mieszkaniowa, komercyjna, przemysłowa, rola), dostępność mediów, mapka ewidencyjna, informacje o zadłużeniu, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,

dla lokali użytkowych:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary, forma własności, rodzaj lokalu, witryna, informacje o stanie technicznym, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz wraz z sąsiedztwem, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, lokal wynajmowany jeśli tak to za jaką mies. stawkę czynszu netto, proponowana cena zbycia, kontakt i numer tel., uwagi,

dla obiektów i kompleksów:
dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działek i budynków, forma własności, funkcja obiektów, dostępność mediów, mapka ewidencyjna z zagospodarowaniem, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz oraz otoczenie, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, obiekt wynajmowany jeśli tak to jakie generuje mies. przepływy netto, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,

dla pakietów / portfeli nieruchomości:
wymienić wszystkie rodzaje nieruchomości wchodzące w skład pakietu wg. parametrów opisanych wyżej.

Ile kosztują usługi ALESKUP?

  • ocena wartości i oględziny są bezpłatne,
  • nie trzeba posiadać własnej gotówki w momencie sprzedaży nieruchomości,
  • koszty przygotowania, aktualizacji oryginałów dokumentów,
    regulacja ew. zobowiązań finansowych lub innych problemów życiowych
    zainteresowanego realizowane są z uprzednio otrzymanego zadatku,
  • koszty transakcji – notariusz, urząd skarbowy,
    wpisy i wykreślenia z KW oraz inne opłaty wymagane
    prawem – występują po stronie nabywcy/inwestora,
  • prowizja agencyjna w wysokości 3,66% wartości ceny płatna po
    uzyskaniu przez zainteresowanego zadatku lub całości ustalonej ceny
    sprzedaży.

Zasady skupu

By luk | Grudzień 6, 2010

KIEDY KORZYSTAĆ Z OPCJI SZYBKIEJ SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI ZA GOTÓWKĘ?

  • gdy  czas działa na naszą niekorzyść i należy sprzedać nieruchomość bez zwłoki,
  • gdy występuje potrzeba szybkiego odmrożenia i alokowania środków na inne cele,
  • gdy  z  powodów  prawnych,  technicznych,  finansowych lub życiowych nieruchomość postrzegana jest przez właścicieli jako problem,
  • gdy  „zrobiliśmy wszystko” i pomimo  usilnych  starań  własnych  oraz  przy  wsparciu biur nieruchomości, znajomych, reklamy i pośredników w zakresie poszukiwania nabywcy nasza nieruchomość nie wzbudza pożądanego zainteresowania kupujących.

PRZEBIEG PROGRAMU KUPNA ZA GOTÓWKĘ:

  • zgłoszenie nieruchomości do ALESKUP,
  • przekazanie przez właściciela lub pełnomocnika danych nieruchomości,
  • analiza wartości przez zespół ALESKUP,
  • przekazanie  zainteresowanemu orientacyjnej ceny przy której można podjąć  dalsze  kroki,
  • po akceptacji orientacyjnej ceny spotkanie na nieruchomości, oględziny,  audyt  stanu  technicznego  i prawnego,
  • złożenie  zainteresowanemu  przez  ALESKUP  ostatecznych  warunków sprzedaży,
  • akceptacja  warunków przez strony  poprzez zawarcie przedwstępnej notarialnej umowy  z wypłatą zadatku,
  • czas  na  ew.  uregulowanie…  zobowiązań, dostarczenie oryginałów aktualnych dokumentów potwierdzających stan prawny nieruchomości,
  • notarialna  umowa  sprzedaży  wraz z zapłatą pozostałej części ceny sprzedaży,
  • wypłata wynagrodzenia za usługi ALESKUP przez zainteresowanego.

Ile kosztują usługi ALESKUP?

By aleskup | Grudzień 5, 2010

  • ocena wartości i oględziny są bezpłatne,
  • nie trzeba posiadać własnej gotówki w momencie sprzedaży nieruchomości,
  • koszty przygotowania, aktualizacji oryginałów dokumentów,
  • regulacja ew. zobowiązań finansowych lub innych problemów życiowych zainteresowanego realizowane są z uprzednio otrzymanego zadatku,
  • koszty transakcji – notariusz, urząd skarbowy, wpisy i wykreślenia z KW oraz inne opłaty wymagane prawem – występują po stronie nabywcy/inwestora,
  • prowizja agencyjna w wysokości 3,66% wartości ceny płatna po uzyskaniu przez zainteresowanego zadatku lub całości ustalonej ceny sprzedaży.

Jakie dane o nieruchomości należy podać, by uzyskać cenę?

By aleskup | Grudzień 5, 2010

  • dla mieszkań: dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, piętro, rok budowy budynku, powierzchnia mieszkania, piwnica/balkon, forma własności, zakres i termin ostatniego remontu, informacje o zadłużeniu, zdjęcia wew., bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i
    numer tel., uwagi,
  • dla domów: dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, rok budowy domu, powierzchnia użytkowa domu, powierzchnia działki, forma własności,
    informacje o stanie technicznym budynku w tym o ewentualnych remontach, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz, informacje o zadłużeniu, bieżące miesięczne koszty utrzymania, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
  • dla działek i terenów: dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działki, forma własności, funkcja w MPZP (mieszkaniowa, komercyjna, przemysłowa, rola), dostępność mediów, mapka ewidencyjna, informacje o zadłużeniu, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
  • dla lokali użytkowych: dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary, forma własności, rodzaj lokalu, witryna, informacje o stanie technicznym, instalacje/media, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz wraz z sąsiedztwem, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, lokal wynajmowany jeśli tak to za jaką mies. stawkę czynszu netto, proponowana cena zbycia, kontakt i numer tel., uwagi,
  • dla obiektów i kompleksów: dokładny adres – miejscowość i ulica, opis, powierzchnia i wymiary działek i budynków, forma własności, funkcja biektów, dostępność mediów, mapka ewidencyjna z zagospodarowaniem, fotografie z wewnątrz i z zewnątrz oraz otoczenie, informacje o zadłużeniu, bieżące koszty utrzymania, obiekt wynajmowany jeśli tak to jakie generuje mies. przepływy netto, proponowana cena, kontakt i numer tel., uwagi,
  • dla pakietów / portfeli nieruchomości: wymienić wszystkie rodzaje nieruchomości wchodzące w skład pakietu wg. parametrów opisanych wyżej.

Czy po sprzedaży można w niej mieszkać lub prowadzić działalność?

By aleskup | Grudzień 5, 2010

Wystarczy ustalić wielkość miesięcznej stawki czynszu, pozostałe warunki wynajmu nieruchomości oraz potwierdzić ustalenia stosowną umową z nowym właścicielem – w zamian za czynsz można dalej w niej mieszkać i/lub prowadzić w niej działalność.

Terminy odkupu nieruchomości i wypłaty gotówki

By aleskup | Grudzień 5, 2010

Dla segmentu nieruchomości popularnych wypłata gotówki w formie zadatku następuje w ciągu kilku dni, pozostała część ceny sprzedaży wypłacana jest po skompletowaniu i aktualizacji dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia aktu notarialnego.
Dla pozostałych nieruchomości termin ustalany jest indywidualnie.

Czym nieruchomość jest lepiej przygotowana do sprzedaży od strony formalnej tym szybciej następuje finał u notariusza oraz wypłata ustalonej ceny. Cena wypłacana jest gotówką lub w formie przelewu.

Czy jest możliwość sprzedaży wielu nieruchomości jednocześnie

By aleskup | Grudzień 5, 2010

W programie ALESKUP istnieje możliwość sprzedaży pakietu i/lub portfeli nieruchomości.

Kto daje gwarancje, zapewnia poufność i bezpieczeństwo w ALESKUP?

By aleskup | Grudzień 5, 2010

Przebieg i bezpieczeństwo transakcji gwarantowane są przez doświadczony zespół działający w branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz kredytów hipotecznych. Konsultanci posiadają wymagane prawem uprawnienia licencyjne oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Program  ALESKUP to jedno z wielu autorskich rozwiązań firmy ALEDOM z siedzibą na Śląsku. Firma ALEDOM działa od 2003 roku, posiada swoje biura w Katowicach i Rudzie Śląskiej. Zarządzający oraz konsultanci programu czuwają nad jego sprawnym przebiegiem, zapewniają dyskrecję i zachowanie poufności.

Kto kupuje nieruchomości za gotówkę w programie ALESKUP?

By luk | Grudzień 5, 2010

  • osoby indywidualne posiadające nadwyżki gotówki,
  • poszukujący alternatywy dla lokat bankowych i obligacji,
  • firmy poszukujące atrakcyjnej i bezpiecznej formy inwestycji,
  • inwestorzy i prywatne fundusze nieruchomościowe,
  • jeśli sam inwestujesz, jesteś tropicielem „wielkich stóp” lub planujesz inwestować w małe lub duże nieruchomości? Wyślij zapotrzebowanie na adres alesup@aleskup.pl.




Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.AKCEPTUJĘ, NIE POKAZUJ WIĘCEJCZYM SĄ PLIKI COOKIES?